tips?? (nymf)

Lovve

Trådstartare
Någon som har tips på en bra ställning man kan bygga åt sin nymf?? saknar idéer... :confused: :crazy:

Tacksam för hjälp.. :bow:

Sv: tips?? (nymf)

ge dig ut och leta upp en stor gren, gärna från ett nyss fällt lönnträd, be att få såga av en bra bit - helst i en grenklyka så får du ett jättebra klätterträd. Sätt fast i en julgransfot/stor kruka fylld med sand eller sten. Om du sen fäster något klätterrep så har du snart en bra klätterställning till nymfen.

Ska den vara mer mobil kan man enkelt göra ett enkelt T av två pinnar som skruvar samman. Om man gör den 30-40 cm hög är den lätt att ta med. Tänk bara på att ha en ordentlig "fot" på ställningen så den inte välter när din fågel leker där.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: bobbbo
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 977
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
906
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar