Tips&Idéer

lisa412

Trådstartare
Jag fick nått ryck idag och tog ner hyllorna som fanns ovanför datorbordet. Så nu vill jag såklart göra om och få det fint därinne men jag skulle behöva lite tips och idéer från er.

Först och främst tänker jag måla om väggen. Jag tänker mig en mörk färg som den här :love:
Sen vill jag försöka undvika att borra i väggen så jag funderar på att måla med magnetfärg så man kan sätta upp papper, bilder etc. Eventuellt åker en smalare, typ tavelhylla upp. Annars var ju det här en rolig ide.

Sen vill jag ha roligare, snyggare förvaring på bordet.

Vad tror ni? :)

Världens sämsta bild...
IMG_2188.jpg

Mycket beror ju på vad det är du behöver förvara?

Pärmar, kataloger, litteratur etc behöver nog hyllor. men är det smått och bilder etc så funkar ju krokar och magneter.

Så - vad är det som ska förvaras? Och vad vill du ha på väggen?

Mycket beror ju på vad det är du behöver förvara?

Pärmar, kataloger, litteratur etc behöver nog hyllor. men är det smått och bilder etc så funkar ju krokar och magneter.

Så - vad är det som ska förvaras? Och vad vill du ha på väggen?

Det är är ju mitt datarum/kontor så jag behöver förvaring till allt som kan tänkas finnas där. Tex: papper, pennor, skrivböcker, hålslagare, postitlappar, bankdosor etc.

Det är är ju mitt datarum/kontor så jag behöver förvaring till allt som kan tänkas finnas där. Tex: papper, pennor, skrivböcker, hålslagare, postitlappar, bankdosor etc.

Varför inte en smal och smidig hurts som kan rullas in under skrivbordet bredvid kontorsstolen? De rymmer allt stort/tråkigt/fult så att skrivbordet och väggen kan dekoreras med roligare grejer.

Vad gillar du och trivs med? Ordning? Prylar i överflöd? Mitt skrivbord är så gott som tomt eftersom det moonlightar som sybord, ritbord, och gamingbord. Runt omkring finns däremot saker som jag tycker om snarare än saker som är nödvändiga. Det ska vara roligt att sitta där och lätt att starta upp med valfritt projekt. Alla tråkiga nödvändigheter förvaras i skåp och lådor.

Varför inte en smal och smidig hurts som kan rullas in under skrivbordet bredvid kontorsstolen? De rymmer allt stort/tråkigt/fult så att skrivbordet och väggen kan dekoreras med roligare grejer.

Vad gillar du och trivs med? Ordning? Prylar i överflöd? Mitt skrivbord är så gott som tomt eftersom det moonlightar som sybord, ritbord, och gamingbord. Runt omkring finns däremot saker som jag tycker om snarare än saker som är nödvändiga. Det ska vara roligt att sitta där och lätt att starta upp med valfritt projekt. Alla tråkiga nödvändigheter förvaras i skåp och lådor.

Ordning och reda ska det va! :D Jag tänker mig lite fina lådor och burkar. Sen skulle jag vilja få in lite höjd på skrivbordet typ nån sorts smal hylla som man kan ställa på bordet. Ja jag vet inte!? Jag får bosätta mig på Pinterest ett tag kanske o leta inspo :D

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 503
Hemmet NU är äntligen julen utstädad från vardagsrummet 🙌 och det börjar bli hög tid att ta tag i inredningen av detta rum. När vi gjorde om...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III