loobah
Trådstartare
Jag undrar lite vad jag ska göra, för jag vill verkligen förbättra min sits, och jobbar ständigt på det själv. Men, jag har just nu ingen möjlighet att rida för tränare. Lånar två hästar varav en travare som inte kan någonting och en välutbildad dressyrhäst som jag måste kämpa kämpa kämpa jättemycket med när jag rider. För hon är stor och jag orkar inte rida ihop henne rikigt. Men jag vill ändå ha lite tips och så på hur jag kan göra.
för jag slutade på ridskolan innan sommaren, och det dröjer till slutet av trean innan jag köper egen häst 1,5 år. Jag är orolig för att jag kommer att förstöra min sits helt och hållet. För egentligen vill jag bli riktigt riktigt bra, men har inte riktigt råd att rida för tränare just nu speciellt mycket.
Så fråga 1. kommer min sits att helt och hållet hamna i helvetet typ?
2. Tips och bilder på hur det ska se ut/kännas?
3. övningar...
Eller nej föresten jag vill veta absolut allt, så hjälp mig. För jag vill bli stört bra!
Kram Lollo
för jag slutade på ridskolan innan sommaren, och det dröjer till slutet av trean innan jag köper egen häst 1,5 år. Jag är orolig för att jag kommer att förstöra min sits helt och hållet. För egentligen vill jag bli riktigt riktigt bra, men har inte riktigt råd att rida för tränare just nu speciellt mycket.
Så fråga 1. kommer min sits att helt och hållet hamna i helvetet typ?
2. Tips och bilder på hur det ska se ut/kännas?
3. övningar...
Eller nej föresten jag vill veta absolut allt, så hjälp mig. För jag vill bli stört bra!
Kram Lollo