Tinkas Boy

Sv: Tinkas Boy

Nää? Fan vad coolt :D
Nu har jag ju inget sto (och jag tror inte min valack vill byta kön :p) men om jag en dag skaffar ett sto ska det betäckas med Tinkas Boy :love:

skaffa isåfall ett sto som kan kombineras med honom...:smirk:

man betäcker inte med en hingst bara för att han är "snygg" om han inte kan matcha stoet.

men hur vanligt är det att man enbart köper ett sto för att matcha just en hingst? jag skulle åtminstånde titta på vad det är för slags sto och inte enbart på att en speciell hingst ska passa på henne.

Om det är en speciell hingst man vill betäcka med så skaffar man väl ett sto som passar optimalt med den hingsten.
Hittar man inget sånt sto får man väl avstå.

Jag har inte hittat nån Tinkas Boy avkomma i sverige, iofs har jag inte direkt letat. :p

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 467
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka