Tillridning??

Status
Stängd för vidare inlägg.

MaRomer

Trådstartare
Funderar på att hitta någon som vill rida min kära häst. Eller funderar, jag behöver hjälp pga tidsbrist. Och varför inte slå 2 flugor i en smäll??

Tänkte alltså ta hem någon som även kan hjälpa till med inridningen/tillridning.
Inget avancerat utan de vanliga skolorna och grunden i hoppning. Jag har kundkapen själv att göra detta men inte tiden. Och efter den bra start vi fått tycker jag det är synd att hon ska få stå pga min tid inte räcker till.

Så vad kan man räkna med att få betala?? Tanken är att hon ska stå kvar i mitt stall. Där det finns en stor paddocken med lyse och mycket bra hinder. Jag kommer även vid behov köra hästen till ridhus där ryttaren kan rida henne. Alltså ryttaren ska åka hem till mig (stallet ligger 5 min från stan). Jag kommer även stå för alla omkostnader så som mat, skoning, utrustning, träningar och tävling.

Så vad kostar det??

Sv: Tillridning??

Prisfrågor är så individuellt, utifrån var man bor, om det är kompis som hjälper till, firma med ansvarsfrågor, utbildningsnivå på tillridare och så vidare. Därför undviker vi ha dem uppe till diskussionsämnen på diskussionsforumet.

Jag rekommenderar att du kikar under radannonser, under "tjänst, arbete och hjälp". Där brukar dylika annonser finnas.

Mvh

Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Shaggy
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 687
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 770
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar