MissFideli

Trådstartare
Har fått en mp3-spelare och vill ju förstås ha lite musik på den. Men hur gör jag? Låtarna ligger ju på vanlig skiva i nuläget, hur gör man om dessa till mp3?

Sv: Till mp3

med ett program :idea:
det finns massor att välja på, var ett tag sedan jag gjorde detta, men redan då fanns det massor att välja på.
Här ser du ett urval på fria program
såg ett i listan som hette cd to mp3, kan vara värt att testa.

Sv: Till mp3

Jag brukar använda ett program som heter CDex. Det går att ladda ner från samma ställe som Kuckeliku länkar till.
Det är bra och lättanvänt. Bara att sätta skivan i datorn, starta på programmet och trycka på en knapp så blir det mp3-filer.

Om din mp3-spelare klarar wma-filer kan du använda Media Player och konvertera.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 138
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
579
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka