Till minne av EMIL...

S

Sirisiri

Min dvärgvädurskanin Emil, 10,5 år, dog inatt. Moroten han fick igår kväll låg halväten bredvid honom...

emil.jpg

Åå vad sorgligt! :(
Hur länge hade du honom?
Förlorade min tama undulat i somras, fasar för den dag då hunden och kaninerna, för att inte tala om hästen (!) ska lämna mig! :cry:

Jag hade haft honom i nästan precis 3 år. Det var mina kusiners kanin från början, men dom tröttnade på honom...

Det är jättetråkigt, men det var på ett sätt skönt, för jag är nästan helt säker på att han var både döv och blind sista tiden... Åt gjorde han med god aptit ända till igår, så jag tror inte att han led.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 420
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 270
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 229
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka