Sv: Till en isisnovis...
Jo, det håller jag också med om, tyvärr
Har alldrig ridit turridnin, i så fall har jag följt med för att hjälpa till eller så, och då blir det ofta min egna häst
Ja, jag fattar, men tyvärr håller jag med Bison, många av turridningshästarna grisepassar endast med ovana ryttare.
På sista stället jag arbetade med turridning (det som också gjorde att jag aldrig mer kommer att arbeta med turridning) hade de en hel del utpräglade grisepassare. De som töltade rent var ofta de som var lite mer framåt och känsligare så dem fick man ändå sätta vana ryttare på.
Har du varit på turridning på det senaste? Jag har varit på turridning med vänner två gånger de senaste åren, båda gångerna fick jag passataktiga hästar som de tyckte att "eftersom jag ridit islandshäst innnan kunde jag ju mjuka upp dem lite"
Dock har jag en kompis som har turridning i mindre skala och som har väldigt trevliga hästar, så man ska inte dra alla över en kam.
Jo, det håller jag också med om, tyvärr
Har alldrig ridit turridnin, i så fall har jag följt med för att hjälpa till eller så, och då blir det ofta min egna häst