Till alla som gillar katter

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Blaze_Of_Glory
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 150
Åh, gudars!!! :love: :love: :love:

Men jag gillade också bilderna på dem när de låg på hästarna... Hur himla härligt som helst!!!

Hmmm... ja, vi har kämpat bra, Blaze och jag för dessa bilder! Hon spelade upp katterna till roliga krumsprång och jag stod beredd med kameran! En kombination som visat sig riktigt lyckad när det gäller de flesta av familjens djur!
Hon lyckas få dem att posera och jag fångar dem på bild, men hon är duktig fotograf själv också.

Jag önskar dock att jag var lika duktig på att fixa mig en hemsida som på att leka med kameran... :crazy:

Den grå filuren på dessa bilder har "terroriserat" mig hela helgen! Jag är smått överkänslig mot katter, men vad bryr sig han om det! Han har traskat efter, jamat, psykat mig med blicken och hoppat på mig och velat bli buren hela tiden. Han är Sveriges största och goaste kelgris!

/TIGERHEART

Liknande trådar

Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 573
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 885
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka