Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag använder tidningsströ till min häst. Jag tycker det funkar jätte bra. Det är framförallt dammfritt vilket jag tycker är väldigt bra. Sen är det väldigt billigt i jämförelse med spån. På anläggningen där jag har min häst finns en pappersrivare så folk tar med sina tidningarna så rivs dom på plats.
Bekanta till oss har papper till sina hästar.
Personligen tycker jag att det är lite knepigt att mocka ... Vet inte om jag bara är känslig, men jag tycker att det luktar lite skumt (inte så konstigt iofs, gamla tidningar juh...).
De tar emot papper och tidningar som de river i egen pappersrivare, och på så sätt får de ju sitt strö nästintill gratis. Så ekonomiskt är det ju om inte annat.
Dokumentförstörare är ingen hit, i alla fall inte om du tänker på en sån som maler i långa strimlor...
Jag kan tänka mig att det luktar lite skumt. Fast jag tänkte blanda med spån eftersom det är billigare. Om det är möjligt. Det finns ju annat jag hellre lägger pengarna på om det går.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan
Jag har funderat på det här med att ha häst i en ekonomisk kris, klarar man det om man bor själv och har en medelinkomst? Tycker också...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.