Tidningen Distansryttaren

Z

zahleka

Cleese - jag har försökt att få kontakt med dig via mail utan större framgång. Provade att skicka dig ett PM här på Buke men fick ett meddelande om att du har det överfullt i din inkorg och att jag därför inte kunde skicka något till dig. Har du lust att skicka mig ett PM?

// Ulrika

Sv: Tidningen Distansryttaren

Nån som nu vet då.. när och OM Distansryttaren nr 2 och 3 kommit???..Har inte fått nåt nr än ialla fall.. och nu är ju året snart slut?.. Har jag missat nåt?!.. :confused:

Jag har inte heller fått dom, så de kanske inte har kommit ut? Eller har någon annan fått dom?

Samma här... Har inte sett till en enda tidning, betalade och mailade uppgifter i somras... :confused::crazy:

Konstigt!! Fortfarande ingen "Distansryttaren"-tidning.. och året är slut nu snart.. och bara 1 nummer.. .. vore ju intressant och veta var och hur det blir med tidningen.. ?.. så man inte ska behöva läsa årets nr.. nästa år..
Förlåt om jag låter lite "gnällig".. men jag har väl skäl till det.. eftersopm jag bor i "Gnällbältet".. hihi!!:)

Hejsan

Jag har inte heller fått någon tidning och med tanke på att jag faktiskt har betalat för det så vill jag ju ha en tidning också. Eller får vi pengarna tillbaka snart??? :confused:

Jag vet.. det är jättetråkigt, men man får ändå försöka vara glad över att det faktiskt FINNS en tidning ju! Men det hade ju varit jätteroligt om den hade kommit ut oftare, det borde nog finnas tillräckligt med intresse för det, men någon måste ju ha tid och ork att fixa det också...

Vi får väl det antal nummer vi betalat för, så att prenumerationen går över nästa år..

jag har inte heller fått mer än nr 1 2009 jag betalade in för 4a nya nummer i våras. jätte kul att någon vill göra tidningen och den är ju fantastiskt bra:idea:
men man kan inte ta betalt av folk och skriva i tidningen att det ska komma 4a nummer per år .. och så får man bara 1 nr. man känner sig blåst .. även om det dyker ner en tjock tidning och den skulle vara 3 nummer i en tidning så är inte det det samma som att få 3 spännande tidningar att läsa..
väldigt besviken:devil:

Önskar man kunde få NÅGON information om Tidningen.. VARFÖR den inte kommer.. eller NÅGON FÖRKLARING iallafall..
Har ju inte heller nån lust att betala in för 4 nr.. och så bara få ETT!!..
Får vi pengarna tillbaka annars?!!.. Tidningen är jättefin.. och jag har haft den ett antal år.. Men nu slutar jag nog att prenumerera.. :(

tidningen kommer snart ett dubbel nummer​
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Oj - dubbelnummer! Vad kul! :banana:
(...jag har inte ens reagerat över att det bara kommit ett nummer i år... stämmer verkligen det?!) ;)
Det gamla ordstävet stämmer - den som väntar på något gott... :bow:

precis början på året kom nummer 4 2008
sedan i slutet maj kom nr 1 2009

precis början på året kom nummer 4 2008
sedan i slutet maj kom nr 1 2009

Och efter det inget nummer alls ... :(hoppas att vi som betalt för 4 nummer för 2009 får de övriga numren (2,3 och 4), och om INTE - att vi inte behöver betala för motsvarande antal nummer under 2010!

Tycker jag verkar vara en självklarhet.. att om vi BETALT in FULLT för att få tidningen Distansryttaren- 2009, och det bara har kommit ut 1 NUMMER..
så ska väl 2010 prenumeration.. inte behövas betalas in på nytt...!!!
Undras var dessa nummer har tagit vägen????..
Det är ju en fin tidning annars.. och bra gjord.. Så jag hoppas verkligen att de resterande nummrena dyker upp så fort som möjligt..
Önskar er alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR.. !!!;)

Och efter det inget nummer alls ... :(hoppas att vi som betalt för 4 nummer för 2009 får de övriga numren (2,3 och 4), och om INTE - att vi inte behöver betala för motsvarande antal nummer under 2010!

Jag hoppas att jag får 2010 gratis, har inte fått en enda tidning -09... Annars måste jag nog kräva mina pengar tillbaka... :crazy::cry:

Inte ett knyst... Mycket märkligt... Och mycket tråkigt... :confused:

Men det är väl bara att den som är nyfiken ringer den som har hand om tidningen?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 379
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar