Tidig start: Vilka styr kosan mot Säve för SM?

A

ang

Det gör jag i allafall. Ska kampera ihop med en annan bukefalist som jag hittills aldrig träffat. Längtar redan!

Jag åker på söndag till Göteborg, och kommer att stanna till onsdag em. Jag träffar gärna de som är där då.

Äsch då! Jag hade gärna träffat dig men är där torsdag-söndag.

SM börjar inte förrän på torsdag, men det är hingstvisningar tisdag-onsdag. Så Boj missar kalaset.. Jag ska dit och kolla men jag bor inte så långt därifrån så man kan välja godbitarna.

Jag ska definitivt dit.
Jag kan också plocka ut godbitarna eftersom jag bor ganska nära.
Sen gör det inte saken sämre att det är första helgen på semestern.
Semestern kan väl knappast börja bättre än så..... :)

Jag kommer nog att vara dära from fredagkväll tälta natten mot lördg och vara där under lördagen.

Precis som blossi och edvard bor jag oxå nära, så jag plockar lite i programet. Lyckos oss som bor nära :D

17.14 anländer mitt tåg ... Alltså högst förmodligen något senare :( Skulle också gärna velat se avelsvisningarna, men har inte hästvakt etc så länge.

Yikes! Men kanske NM senare då?!

Ska du visa något på bedömningarna, förresten, eller är du med som funktionär eller "bara" nöje?

Okidoki. Ska LUSLÄSA programmet och hoppas om inte annat på en uppdatering via pm ;)

F ö skall kära Trassla till SM oxå. HON kommer på onsdagen.

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 757
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Tuvstarr
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 166
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka