Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som lyckas med konststycket att kombinera bebis / småbarn med häst, hur gör ni? Jag tycker att det verkar omöjligt! Har en 4-månaders bebis och hinner inte pyssla med hästen mer än det absolut nödvändigaste..
Pappan brukar nog hjälpa till för att det ska fungera. Ammar man så får man ofta göra det under tiden man är i stallet...
Jag har inte behövt kmbinera det. Mina hästar är för unga... De dagar det har varit gnälligt ha lillasyster fått fixa till min häst ch jag har kunnat hjälpa henne de dagar den lila sover bra
Efter ett halvår tycker jag att iaf mitt barn har sovit ett längre pass mitt på dagen istället för många små. Då har jag satt babyvakt på henne och kunnat gå ut o fixa. Men rida hade jag ng inte hunnit med om inte någon annan kunde passa under tiden. (min sambo ligger iväg i veckorna)
Hur det ska fungera när hästarna behöver motin vet jag inte i dagsläget...
Har du testat att soka, det finns massor av tradar med bra svar pa den fragan. Om du vill ha mer att lasa... (jag sokte pa barn, hast, hinna och fick upp sakert tio tradar)
Ha en engagerad pappa, åka till stallet när bebis är nymatad och nöjd (om du ammar) och acceptera att man kanske inte kan pyssla och fixa i flera timmar så ska det nog fungera alldeles utmärkt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.