Thurbo thrust eller Giant chill?

Sv: Thurbo thrust eller Giant chill?

485986_MEDIUM05.JPG

Här är en fölis efter Turbo

Söt liten fölunge! Verkar som att de flesta efter Turbo är oftast bruna. Som chokladen Marabou :love:

ja, strö du salt i såren om det får dig att må bättre;)

Somliga får allt och blir både snabba och vackra.......Somliga blir grova och mindre snabba.....( fast älskade högt ändå, såklart!!).

Jag kan nog ställa upp i kallblodslopp utan att någon INTE skulle ta Honom för ett kallblod.....men han är stark! ( och feltränad!):smirk:

Hej! Har en efter Giant chill hon är den underbaraste häst jag har varit med om, lite lat:D men är alltid trevlig och samarbets villig hennes mamma var inte så trevlig men men det kan gå bra det kan alltid bli tvärtemot vad föräldrarna är:)

Hej! Har en efter Giant chill hon är den underbaraste häst jag har varit med om, lite lat:D men är alltid trevlig och samarbets villig hennes mamma var inte så trevlig men men det kan gå bra det kan alltid bli tvärtemot vad föräldrarna är:)

Jag har oxå en efter Giant Chil, vet dock inte hur hans mamma var, eftersom jag köpte honom som 4 åring. Men min är oxå lite lat och bekväm av sej. Har hört att dom flesta efter Chillen kan va så eller är sena av sej, stämmer de??

Har osså ett sto efter Giant Chill. Stor o rätt kraftig i typen alla som ser henne tror d e ett halvblod, o har inte träffat en lugnare o stabilare travare

Förresten ngn som vet var Thurbo Trust står nästa år och vad han kostar?

Jag tycker att Turbo Thrust verkar lämna väldigt fina hästar, dock aldrig hållit på med någon efter någon av de två hingstarna..

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 722
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka