Thules easylockbommar, teleskop? Stripes borttagning?

Leeelot

Trådstartare
Hittar inget om detta... Thules bakbommar Easylock, verkar vara av teleskopmodell....Går de att reglera såpass mycket så man kan ha de som 3/4 bom o 1/4 bom? Alltså ställa väggen snett? Det är en Thule Diamant, så hyfsat brett.....

Annan fråga: "Spår" eller vad man ska kalla det efter dekalstripes på taket, går det att få bort helt? Alltså dekalerna är borttagna, men det syns ju väldigt väl vad det stått innan.....:crazy:

Hittar inget om detta... Thules bakbommar Easylock, verkar vara av teleskopmodell....Går de att reglera såpass mycket så man kan ha de som 3/4 bom o 1/4 bom? Alltså ställa väggen snett? Det är en Thule Diamant, så hyfsat brett.....

Annan fråga: "Spår" eller vad man ska kalla det efter dekalstripes på taket, går det att få bort helt? Alltså dekalerna är borttagna, men det syns ju väldigt väl vad det stått innan.....:crazy:

mina bommar går inte att reglera så mycket. men det ska finnas att köpa.
ang dekaler så kolla gruppen renovera hästsläp på fb. dom brukar har bra tips om allt som har med transporter att göra. dom kan hjälpa dej med bommarna åxå :)

Mina går inte att reglera så mycket, men det vore onekligen praktiskt om det gick. Annars gillar jag dem skarpt. Mycket smidiga när man ska lasta själv.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka