Thorowgood dressyr bekväm för ryttaren?

En billig hoppsadel kan vara helt okej, en billig dressyrsadel är sällan skön...

Beror på vad man är van vid också.

Första dressyrsadeln jag satt i var en Bates. Den var ju störtskön jämfört med de 'allroundsadlar' jag red i på ridskolan.

I jämförelse med den Frank Baines jag köpte senare är det som att sitta på en träpall.

Beror på vad man är van vid också.

Första dressyrsadeln jag satt i var en Bates. Den var ju störtskön jämfört med de 'allroundsadlar' jag red i på ridskolan.

I jämförelse med den Frank Baines jag köpte senare är det som att sitta på en träpall.
Jo, så är det ju såklart!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: miumiu
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 879
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024