Thorowgood dressyr bekväm för ryttaren?

En billig hoppsadel kan vara helt okej, en billig dressyrsadel är sällan skön...

Beror på vad man är van vid också.

Första dressyrsadeln jag satt i var en Bates. Den var ju störtskön jämfört med de 'allroundsadlar' jag red i på ridskolan.

I jämförelse med den Frank Baines jag köpte senare är det som att sitta på en träpall.

Beror på vad man är van vid också.

Första dressyrsadeln jag satt i var en Bates. Den var ju störtskön jämfört med de 'allroundsadlar' jag red i på ridskolan.

I jämförelse med den Frank Baines jag köpte senare är det som att sitta på en träpall.
Jo, så är det ju såklart!

Liknande trådar

Mat Jag har köpt en totalt värdelös ost... Nästan ett kilo som är totalt jäkla omöjlig att hyvla. Den är alldeles mjuk och kladdig i...
Svar
9
· Visningar
416
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 331
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden