This or that 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 4

Låga. MEN min häst är bomrädd så de blir nog jag som flyger o han står framför xD

Låta hästen ha en kort eller lång man ?

Vet inte om du menar vanliga boots eller sånna man har ist för skor.
Menar du vanliga så säger jag utan ifall det är mycket snö för har upplevt att det packat sig inunder då.

Rida riktigt offroad i skogen eller rida på stranden?

Utan boots och på Rida riktigt offroad i skogen eller rida på stranden?

svarar jag: Rida på stranden om det är någon enstaka gång, är det för vardagsridning så: offroad i skogen!

Samma (Rida riktigt offroad i skogen eller rida på stranden? )

jag tar köra travhäst..har ite gjort nåt av de men skulle vilja testa att köra trav.:P

räkna foderstat själv eller låta ett "proffs" göra de?

Räknar själv, skulle fått hjälp av Krafft förra året men fick ingen återkoppling så nu tar jag hand om det själv.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 386
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
361
Senast: Cactus
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama