This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

vita till alla hästar som inte är vita, blå till alla hästar som inte är blå.

samma

Vita :)

Hästen är svettig efter ett ridpass, spolar du av den då eller endast svampar av den?

spolar

hästen är väldigt svettig + löddrig efter tävling/träning,
svampa av hästen innan den går in i transporten(blöt häst) eller leda tills den är torr?

Har jag tid så leder jag gärna tills den är (någorlunda) torr, då blir den heller inte så stel dagen efter.

insektsspray, eller gele/salva?

Eftersom det bara verkar finnas hovkratsar MED borste här i Tyskland så har jag förstått vitsen med dem och börjar vänja mig med dem, så jag säger hovkrats med borste:):p

samma

Det är ju smidigt att ha borsten där, så säger också med borste. :)

Vinrött eller grönt täcke?

Beror på vad det är för täcke och hur hästen ser ut. Är det ljus- eller mörkgrönt?:p
Säger vinrött.

Samma

Grimma på

Köpa ett riktigt dyrt träns och ha i många år eller köpa billigare träns och byta varje år?

dyrt

ha hoppschabrak/ vojlock på sommaren eller allround/dressyr schabrak på väldigt svettig häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 304
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar