This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Vi hyr när vi behöver :) Eftersom vi kör såpass lite transport så lönar det sig inte att vi köper en.

Samma

Om jag körde mycket skulle jag köpa, men annars hyra/låna från nån:)

In- eller utsläpp?

Utsläpp, skönt att vara ute i stallet på morgonen! Lite ljus på vintern, daggstänkt gräs på sommaren :love:

Samma!

Spån, tycker det är smidigare att mocka och rent ekonomiskt så blir spån billigare.

Samma

Spån - har lättfödd häst och vill ha lite koll på vad/hur mycket han käkar. Samt att halm blivit knepigt att få tag i och är svårare att förvara.

Samma.

Jag gör gärna båda, hur länge beroende på hur hårt jag tränat och med tanke på hur hårt jag tränar för tillfället så säger jag leda hästen 10 min.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 304
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar