This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Bak, så länge sadeln håller sig inom revbenen. Annars blockeras ju bogbladen, men Sälvklart ska man ha en passande sadel ;)

Samma

Bak. Ja absolut, men hela tråden handlar ju om this or that, då har jag inget annat val:p

benkydd i hagen eller inte?

inte på min häst, men hade jag haft en känslig klant i en skogs hage eller stenig hage så hade jag haft damasker på.

on du och häst flyttar, byta hovslagare eller pendla tillbaka till gamla för skoning?

beror hur lång jag måste pendla eller hur lång hovis måste åka.
Men kan jag skulle jag betala lite extra för att ta ut samma hovis, men tror inte jag skulle åka med hästen till hovis.

Samma

för mig blir det ca 35 mil om jag kommer in på utbildningen :/, antar att jag kommer köra hästen till hovis för special skorna om jag inte hittar en annan lika bra nb hovis som hästen inte försöker döda :p

samma

Har flyttat hästen ett antal gånger och alltid haft samma hovis. Skulle jag flytta över 20 mil så blir det ny hovis om man hittar en bra.

Samma

Blir att byta hovis om jag och hästarna skulle flytta!

Vad väljer du helst av dessa två att ha till din hage, El-band eller El-rep? :)

Helst hemma, om hagen är tillräckligt stor, bra och så länge hästen får ha ett par sommarkompisar!:)

samma

Självklart hemma för min del då jag har mina hästar hemma året runt och har bra bete :)

Samma

när det regnar annars flyger min häst i grantopparna ;)
skulle du vilja ha en fång eller spatt häst?

Nej.. (förlåt, kunde inte låta bli).

Men måste jag välja mellan dessa väljer jag nog spatt.

Senskada eller spatt?

tuppspatt, har haft häst med det och rörelsestörningen märktes sällan ^_^

samma

Spatt eftersom jag nyligen fick ta bort min häst pga en senskada :(

Trava barbacka eller galoppera barbacka? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 415
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar