Theodore O’Connor

Sv: Theodore O’Connor

Shit. men hur kommer det sig att han inte tävlar ponnyklasser?

Vi har inte ponnyklasser i fälttävlan här i USA. Man ser små ponnyer fräsa runt på banorna mot de stora hästarna lite då och då. :bow:

Karen O'Connor är förresten 49 år gammal = man är aldrig för gammal för att ha kul med ponnyer!:bump:

ingen aning faktiskt.

vad ligger de på för höjder i hoppningen o på terrängen?
Den jag tänker på är Mustang som gått väldigt bra som ponny o varit 2.a i EM.

**** vet jag inte,men min gammla ponny har gått hela den **iga banan i gärds utan några problem.

Tror även att Bettibets gammla ponny skulle kunna gå ** utan bekymmer.

Vet inte hur högt det är i banhoppningen å så men terrängen hade min gamla ponny fixat tror jag nog :D:rofl::rofl::rofl:;)

**** vet jag inte,men min gammla ponny har gått hela den **iga banan i gärds utan några problem.

Även Highlander skulle ha kapacitet att gå bland stora hästar. Han har också hoppat alla ** hinder i Gärds samt hoppat en bana på 140cm (ngt hinder på 145) :love:

Tackar :bow: Jo, han klarar både höjden och tempot gick ju 1.35 banhoppning plättlätt (även om det blev ett pet då & då) En ung och fräsch Silver kanske också skulle palla

Fast Mustang är väldigt fin :love:
synd att han bara går dressyr nu ..

Liknande trådar

Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 660
Senast: Hedinn
·
S
Fälttävlan Hej har lite frågor, skulle vilja börja tävla fälttävlan och undrar lite saker. 1. Ska ta en arab på foder, på ca 150 cm, jag äe ca 175...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: tio-i-tre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur