The Sims 2-fans

S

Ströga

Nu i morgon kommer den äntligen ut! Ja, jag pratar om Djurliv :banana: http://www.thesims.se/products.view.asp?id=32&page=1 (finns en film där med)
Hörde detta för länge sedan, och nu hade jag helt glömt av det. Ska ändå till stan i morgon för att köpa tyg till Plupp (handdocka)

Är det nån mer som ska köpa? Eller redan har fått den? Testat det isf? Hur var det? ??? :)

Sv: The Sims 2-fans

Det är det enda spelet av sims 2 jag skulle kunna tänka mig köpa :D men jag har tyvärr inte grundspelet sims2.. hade jag det skulle jag nog ha köpt :D
Vet du hur mkt det kostar?

Åh, vad roligt! Kanske ska skaffa det! fast det var länge sen jag spelade Sims2, och jag har väl egentligen inte tid att göra det heller så det kanske är dumt att skaffa djurliv, timmarna rinner ju så lätt i väg när man spelar :D

Nu i morgon kommer den äntligen ut! Ja, jag pratar om Djurliv :banana: http://www.thesims.se/products.view.asp?id=32&page=1 (finns en film där med)
Hörde detta för länge sedan, och nu hade jag helt glömt av det. Ska ändå till stan i morgon för att köpa tyg till Plupp (handdocka)

Är det nån mer som ska köpa? Eller redan har fått den? Testat det isf? Hur var det? ??? :)

Ohh najjz=) Jaa just det .. hmm undra om inte jag förhandsbokade det .. hmm ja märker väl om dt kommer på posten!! Har ej spelat Sims2 på ett tag nu, vet ju hur lätt jag fastnar där.. Men har alla expansions, både till Sims1 & 2 .. hehe ... A true Sims-lover !! :bump:

Jag bara ÄLSKAR the sims 2 ! Har läääääängtat efter den nya expansionen :)

åh det verkar roligt det vill jag ha :) vad kostar det ungefär? Köpte sims2 för några veckor sen å har såpelat det alldeles för många timmar, men man fastnar ju så lätt :p

Det kostar ungefär 299 kr.

Fy fan vad jag längtar tills imon! :):):)

Jag ska absolut köpa Djurliv så fort jag kommer in till stan nästa gång. Har längtat tokmycket efter den expansionen. Jag menar, vad är ett hus/en familj utan djur?! :D

oj, själva spelet kosta ju 400.. jaja de blir till att spara!

Haha, nu jag har kommit på vad min önskelista ska bestå av :D :angel:

• Systemkamera inkl. teleobjektiv
  • The Sims 2
  • The Sims Djurliv

Precis! Och det är ju så kul att de kan få små bäbisar :love: och att man kan lära dem saker :) osv. osv.

Man kanske ska önska sig det i födelsedagspresent! :D

GRYMT! En typisk måste ha grej! Usch så många timmar jag spenderar framför sims varje vecka redan som det är, hur ska detta sluta!

ja det är säkert värt, man kanske kan dela det med nån ju eller måste man alltid ha skivan i för att spela? för annars tror jag min syster också vill ha det och då kan ju båda istlallera det på sin dator!:)

Liknande trådar

Relationer Som titeln lyder. Vad fan är det med dem? Eller, vad är det med dem jag träffar? Börjar ana att det är jag som är omöjlig, för alla...
Svar
14
· Visningar
2 331
Senast: lady_mike
·
P
IT & mobiler Jag har glömt min The Sims 2-skiva hemma (är borta och jobbar hela sommaren). Men jag är såå sugen på att spela! Behöver man skivan...
Svar
6
· Visningar
1 528
Senast: Pamela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka