Texter om katter

Ponnyryttaren96

Trådstartare
Jag vet att denna tråd kanske inte riktigt passar in här, men hoppas ändå på att någon kan hjälpa mig! Jag är ute efter en slags text/kåseri/något, som handlar om katter. Texten ska belysa katterna i en negativ belysning (t.ex. "klaga" på att de klöser och kräks m.m.), men ändå sluta typ med "Men jag älskar dem ändå!", att säga positiva saker med dom eller något dylikt. Alltså en lite rolig och "satirisk" text över katter, som ändå slutar positivt. Finns någon sådan? Har själv inte lyckas hitta någon, och tycker det är väldigt konstig om ingen skulle skrivit något i den här stilen. Är tacksam över hjälp!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 329
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 711
Senast: mackan
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 863
Senast: Ponnyfoton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar