Text-stilen ändrad på alla sidor?

Y

Yuw

Ja, det spelar ingen roll var jag är inne. Här, på google, på aftonbladet och på bilddagboken. Stilen på texten har ändrats, den är alltså inte smma som den alltid varit... Bokstäverna jag skriver inlägget med är en annan stil, Kontrollpanel, Ungoms osv är också en annan stil. :eek: Ska ta en skärmdump och visa...

Picture1.png

Skumt va? :crazy: Vad kan jag ha gjort?

Sv: Text-stilen ändrad på alla sidor?

eh... Jaha. Det har jag inget minne av att jag har gjort. :angel: Finns det någon "genväg" för att göra det, typ ctr+alt+t eller nåt som jag kan ha råkat komma åt? :D

Liknande trådar

Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 163
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 223
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 885
H
Hemmet Ja jag har en annan renoveringstråd här men startar en för att få lite ideer då vi precis påbörjat projekt nytt kök. jag och karlen har...
Svar
9
· Visningar
10 576
Senast: Hjalti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V