Text på transport

Snuffsan

Trådstartare
Hur stora bokstäver ska man beställa? Relativt kort namn, ska se lagom stort ut. Hur höga bokstäver har ni?

Sv: Text på transport

Beror på VAR på transporten du ska sätta det, jag hade det på sidan av taket, 12 cm, det funkade fint och syntes bra.

Vi har en gulskylt med svarta bokstäver, de e en sån där skylt som man bara klistrar fast... Funkar ganska bra...

Taket. Du vet ju hur långt namnet är. 12 cm alltså?

*Vi har köpt en ny, fin transport :banana: *

A..ååå...så suuusigt!! Är det bara för att vi på bukeritten ska kunna stuva in alla våra grejer?? Du ääär för snäll du.. :D

Eller:

Jaha, typiskt ponnymamma, måste skrövla och visa upp sig, jaha..och huur har du råd med det? VA?

:devil:

*Host*

12 cm..ja, jag TROR det i alla fall, det är vad jag minns, men det kommer kanske någon annan med en lysande insikt.

Grattis till det nya vrålåket! :banana:

Naturligtvis bara inför Bukeritten! Extra bred så ni får plats med en massa ski...nödvändigheter. Sadelkammare och klädskåp där du kan hänga festblåsorna.

Råd och råd.... er bekvämlighet är väl viktigast?

Vad kostar bokstäverna, och var kan man beställa!?
Skulle vara snyggt med silver eller vinröda bokstäver på pållens kärra...

Nämen har u köpt ny transport :mad: :D

Nu blev jag ju avis;)

Jag som får vänta ända till sommaren innan jag får en ny :mad: :D :banana:

Vad är det för någon ni köpt??

Ny, fast begagnad. Boj Bravo, extra bred, gummivägg, sadelkammare, kombidörrar, lackad (grön). Som ny. :D

Snuffsan skrev:
Ny, fast begagnad. Boj Bravo, extra bred, gummivägg, sadelkammare, kombidörrar, lackad (grön). Som ny. :D

Snyggt:)

Blev jag ju avis;)

Men vänta bara:p

Papsen har reklamföretag och vi har "klistarat" många släp. Vi brukar rekomendera 12 cm :)

LÅnar TrÅd...

Jag har också funderat på att sätta på text samt symbol på min transport. Min är vit med guldstripes och frågan är då om det ser snyggare om jag tar text i guld eller ska jag ta svart så att det syns bättre? Har funderat om jag ska ta mitt eller min hästs namn men borde det inte vara bättre att ta mitt namn ifall man skulle köpa en annan eller en till häst? Ska man ha texten samt symboler på en eller två sidor? Vad tycker Ni?

Sv: LÅnar TrÅd...

Dottern vill ha sitt namn på vå....hennes transport. Ponnyns är inte lönt då de byts ut efter hand som man växer ur dem. Och att de är många.

Min kompis satte sina fyra då ridande barns namn på transporten. Nu rider ingen av barnen och hon står med en transport med många felaktiga namn på. Så man kan aldrig vara säker.

Jag är så tråkig så jag valde bara två snygga siluettbilder på westernekipage till min transport.

Det finns redan snygga dressyr-hoppekipage som siluetter på transporten. Men är man 11 år som dottern är, och man har fått en fin transport så vill man ha namn på den. :D

Snuffsan skrev:
Det finns redan snygga dressyr-hoppekipage som siluetter på transporten. Men är man 11 år som dottern är, och man har fått en fin transport så vill man ha namn på den. :D

Det förstår jag :)

Det hade jag garanterat velat ha i hennes ålder också :)

Nu har vi bara "Team Alazzi" skjortor till oss som red Alazzi :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 920
Senast: MML
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar