Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det samma Indiana Rose som är mor till en annan skäckhingst efter Lane Court XX vars namn jag glömt......men ska kolla upp i mina anteckningar.?Jag hittar att han är e Zeb u Indiana e Rose, mer än så hittar jag inte.
Ja, du har helt rätt, jag tror hon hade okänd stam, och var av cobmodell, och gav flera mkt bra avkommor med olika hingstar. Nån gick till Danmark,och tävlades i hoppning, som sagt, ska kolla mina anteckningar när jag kommer hem.Hm ja just det vad hette han(Lane Court hingsten)?Han tävlade väl upp till msv om jag inte minns fel?Indiana Rose var väl ett cob sto om jag inte tappat minnet fullständigt...länge sen frågor om dessa kom upp.
Hm undrar om det var hon el stoet hon gick ihop med som fick avkomma efter Sankt Gotthard?
Ja det stoet lämnade bra avkommor över lag.
Jag hittar att han är e Zeb u Indiana e Rose, mer än så hittar jag inte.
Blev lite förvirrad när folk började prata om Indiana Rose och hennes avkommor bara.
Så frågan kvarstår då vad det är för stam på Texas? Utöver det Görel hittade, vilket i ärlighetens namn låter lite märkligt. Vem döper en hingst till Rose?