Terrängträning... inomhus! *Filmer*

Sv: Terrängträning... inomhus! *Filmer*

oj vilket tempo ni har :D
ser ut att vara laddade. tänkte ja skulle försöka köra lite terrängträning ja oxå men vet inte riktigt vad ja ska öva på.. spetsar, smala hinder o "titthinder" så hon blir van o hoppa över allt.
men sen skulle ja behöva ut på en terrängbana men eftersom vintern e kvar så får ja väl vänta.

Jag red också för Tobbe nu i helgen och gjorde samma övningar. Herre gud vad man längter tills de riktigt träningarna sätter igång nu. Hhe

Sånt vill jag åxå göra..:D Fast allra helst utomhus..men de vill väl alla här?!

Först kanske jag ska påpeka att det inte är jag som rider :angel:
men visst är hon laddad :p
Och precis som Teletabisen nämnde var det Tobias Grönberg de tränade för..!

Fast när de riktga träningarna kommer igång ska jag vara med på lille ponny :bump:

Tränade du tillsammans med en stor långbent skimmel..? isof såg jag nog din träning :idea:

WOW! Vad kul! Nu gav du mig tips på vad jag kan träna på! ;) Har typ bara kommit på smala hinder, murar, bara en sockerbit, halmblal, vatten och sånt!

Wiiie skrev:
Sånt vill jag åxå göra..:D Fast allra helst utomhus..men de vill väl alla här?!

skulle oxå vilja leka lite... hehe... kanske går att ordna nån dag?? har du testat ferrari på nån terräng än??

Ja, men kan vi inte bygga upp lite?? Skulle va jätte kul ju, men jag tror vi ska hoppa sånt på tisdag. Om det nu finns plats så tycker jag att du ska va me..;) Nepp, har inte hoppat nån terräng me honom än, väntar till snön försvunnit..då...:D

Jag tränar på vår "tärrengbana" hemma, snön är ju nästan borta! Fast vi har ju inte så höga hinder på vår, men det ska det bli ändring på :D För att försvåra och samtidigt träna upp balansen brukar jag hoppa barbacka, fast då blir det oftast full galopp:angel:

väldigt finponny! :love:

h*n ser ut att vara i bra tävlingsform :)

lägg av :eek: det ser ju ut som en ponny, nej nu skämms jag massor :o :o :o

Håller till här i Skåne, flyingetrakterna tror jag.. det är en träning nu den 18e, sen stickaer han nog utomlands, han ska rida badminton jueh! :)
vet inte hur mkt utbildad han är.. men bra att träna för verkar han iaf :D

Liknande trådar

Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
2 057
Senast: alice
·
Småbarn Liten uppdatering i all enkelhet. :) Både vi och framförallt sonen är mycket nöjda med den nya förskolan. Det tog inte många dagar...
Svar
17
· Visningar
1 560
Senast: Lupin
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 265
Senast: Summerwind
·
L
Hästvård Jag har tänkt skriva en sån här tråd ett bra tag nu, men inte kommit till skott riktigt. Eftersom det var ganska många som läste min...
Svar
12
· Visningar
1 432
Senast: Lord Owen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka