Terrängläger i stockholmsområdet

Faust_86

Trådstartare
Hej alla hoppglada terrängryttare. Hoppas kunna få något bra tips om vart man i Stockholms eller uppsala området kan hitta något trevligt ställe att åka och träna med sin häst.

Vi är helt nybörjare som bor på Åland (här finns inte en enda terrängbana) så det skulle vara jätte kul att komma iväg och testa någon helg eller så.:bump:

Sv: Terrängläger i stockholmsområdet

De läger jag hört talas om är på Runsten, söder om Stockholm - de har ett helgläger med inomhusterräng första helgen i februari som några är i forumet ska på, och sen brukar de ha mer konventionella läger senare också. Sen tror jag Säva gård strax utanför Uppsala kan ha, men de siktar nog mer på folk som rider deras hästar, även om det säkert går att fråga om man kan ha med sig egen. Annars har jag nog mest hört om enstaka träningar, men det kanske är för mycket att åka från Åland för en timmes terräng. Men det finns en trevlig bana i Rimbotrakten (Näs) som ju i alla fall ligger nära. :-)

Sv: Terrängläger i stockholmsområdet

tack! Jo runsten har jag hittat och kollat lite på.
Nä, inte åker jag över för en träning, tar ju en hel dag. Men för en helg skulle passa ganska bra.

Liknande trådar

Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej på er! Önskar få synpunkter och tips på vad man kan göra när ens ena hund inte vill gå på promenad i området där jag bor? Åker jag i...
Svar
7
· Visningar
5 721
Senast: Rialavargen
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 249
Senast: LaMagia
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar