Terränghoppning. Tävling med idealtid.

FadeAway

Trådstartare
Tillåtet att klocka med mobiltelefon eller överhuvudtaget använda klocka? Upptäckte en tjej som gjorde detta idag. Fast jag fattade inte alls då jag trodde det var maxtid enbart :o

Sv: Terränghoppning. Tävling med idealtid.

Vi hade terränghoppningar på vår klubb för en massa år sedan. Då var det ok att rida med klocka. Men på den tiden var det också okej att rida med klocka i de lägre fälttävlans klasserna... Det borde vara upp till arrangörerna. Terränghoppning är ju ingen "riktig" gren om man säger så, det finns ju inget reglemente för det. Vad jag vet iaf?

Jag har för mig att det var no-no att rida med klocka i ft när jag tog kort för tio år sen. :o Men det kanske det inte var.
Jag hade oavsett inte blivit placerad så det spelar ju ingen större roll. Men i så fall kanske man skulle skaffa en ftklocka för jag hade aldrig fixat upp med mobil när jag rider.

Nja för tio år sedan hade vi nog oftast klocka, det är ju rätt nytt sista 2-3 åren som de har tagit bort klockan i debutant och lätt klass.
Sitta o pilla med mobilen verkar ju rent livsfarligt:o

Där ser man. Jag tog mitt kort 99(ponny) red sen upp för häst några år senare men då behövde man inte skriva upp igen vill jag minnas.

Jo jag tog mitt kort där ikring jag med:) När man bytte till ridhäst så behövde man bara göra om tempo-provet och hoppa några hinder, ingen teori.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 057
Senast: Bison
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
2 089
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 589
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 941
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka