Terräng, broddar?

Emilia090807

Trådstartare
Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.

Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.
Du måste ingenting men själv vill jag brodda när jag ska hoppa på gräs. Har du bara broddhål bak?

Ja de är bara bak
Menar du att du bara har broddar på bakskorna eller att skorna bara har broddhål i trakten och inte i tån?

Det är länge sedan jag hoppade terräng, men jag skulle inte ge mig ut om det är det minsta halt utan broddar. Då gräsbroddar och boots på hästen.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
942
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: Grazing
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka