Terräng, broddar?

Emilia090807

Trådstartare
Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.

Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.
Du måste ingenting men själv vill jag brodda när jag ska hoppa på gräs. Har du bara broddhål bak?

Ja de är bara bak
Menar du att du bara har broddar på bakskorna eller att skorna bara har broddhål i trakten och inte i tån?

Det är länge sedan jag hoppade terräng, men jag skulle inte ge mig ut om det är det minsta halt utan broddar. Då gräsbroddar och boots på hästen.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 276
Senast: Buongusto
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 551
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter