Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för märke?Jag rekommenderar en sådan här:
Visa bifogad fil 91940
Under locket är det som vilken mugg som helst, men den håller varmt i timmar! Fick en i julklapp av mitt förra jobb för länge sedan och den är fortfarande hur fin som helst trots många års användning.
Jag tror att det är Vildmark. Som sagt, jag fick den i julklapp, men jag kan kolla vad som står när jag kommer hem. Sitter på jobbet nu.Vad är det för märke?
Jag använder min nuvarande rätt sällan, och den håller inte värmen alls länge. Om jag ska åka en längre bit på morgonen tycker jag det är trevligt att ta med kaffet och dricka i bilen. Men bra info om Mulle muggen, den kommer jag inte köpa iaf. Behöver lite bättre funktion än såVad är syftet med termosmuggen? Ska du ha den hemma eller på resande fot?
Min dotter hade turen att vinna en termosmugg med mullemotiv och blev väldigt glad, men det var mer en leksak än en resemugg. Locket var varken isolerande eller höll tätt. Men om syftet är att dricka i den istället för en vanlig porslinsmugg dvs utan lock fyller den sin funktion antar jag. Utan lock kommer värmen försvinna ganska fort men locket var inte isolerande.
Själv har jag en Eva Solo Urban to go cup som jag dricker i varje dag med locket på. Den håller värmen hela förmiddagen minst och går att diska i diskmaskin.
Jag har samma, den är verkligen bra, jag köpte min på Maxi, för något år sedan.Jag rekommenderar en sådan här:
Visa bifogad fil 91940
Under locket är det som vilken mugg som helst, men den håller varmt i timmar! Fick en i julklapp av mitt förra jobb för länge sedan och den är fortfarande hur fin som helst trots många års användning.
Jag har också en sån här! Jag är väldigt nöjd, förutom att den inte passar i mugghållare på nya bilenEn sån här har jag. Helt suverän! Om den är stängd så är kaffet fortfarande varmt efter många timmar. Har glömt den i bilen på vintern och kaffet har varit ljummet efter 9 timmar. Det är utmärkt tycker jag. Finns inte med motiv, men i många fina färger
Visa bifogad fil 91942
Har också denna, bästa termosmuggen jag haft. Absolut spillsäker (min brukar ligga i väskan ihop med laptop bl a...) och håller värmen länge.En sån här har jag. Helt suverän! Om den är stängd så är kaffet fortfarande varmt efter många timmar. Har glömt den i bilen på vintern och kaffet har varit ljummet efter 9 timmar. Det är utmärkt tycker jag. Finns inte med motiv, men i många fina färger
Visa bifogad fil 91942
Får jag säga det själv så är den ljusblå med Mulle och hans kompisar faktiskt jättebra. Den håller mitt kaffe varmt hur många timmar som helst! Om den är tippsäker vet jag inte men min har aldrig vält, trots tappra försök från diverse katter att knuffa ner den...!Jag letar efter termosmuggar som både håller kaffet varmt en längre stund men också gärna med ett kul motiv på. Jag tror det blir en med Mulle men skulle vilja ha en till om jag har sällskap. Finns väldigt fina med olika Muminmotiv också men finns det något kul jag missat?
Nä, det är väl det enda negativaJag har också en sån här! Jag är väldigt nöjd, förutom att den inte passar i mugghållare på nya bilen
Kul med lite olika färger ändå ska kika närmare, tack för tipsEn sån här har jag. Helt suverän! Om den är stängd så är kaffet fortfarande varmt efter många timmar. Har glömt den i bilen på vintern och kaffet har varit ljummet efter 9 timmar. Det är utmärkt tycker jag. Finns inte med motiv, men i många fina färger
Visa bifogad fil 91942
Tack för tips, är ju ett stort plus om man inte behöver betala 300 för en mugg som används ca två tre gånger på ett årSåg precis på TV4 Nyhetsmorgon en test av muggar, Ikeas mugg för 79 kr var bäst. Höll värme 6 tim och höll tätt. Clas Ohlsson för 100 kr en bra andraplats. Men roliga utseendemässigt är de inte.