Teckna bilder på era hundar!

Red_Chili

Trådstartare
Efter alla fototrådar blev jag sugen på att försöka mig på att rita mina två dårar. Jag har inte satt igång än med något, men tänkte försöka imorgon :D

Fick då en liten idé.
Kan inte alla här på buke försöka rita sina hundar? :idea:
Det spelar ingen som helst roll hur bra/mindre bra man är på att rita och teckna, försök bara göra någonting som liknar en bild på din/dina hund/hundar!
Fota sedan bilden/scanna in/whatever och lägg upp här i tråden :D

Är det någon som inte har egen hund går det såklart bra med hundvaktshundar/vänners hundar/övrigt, men försök gärna ta hundar som ni på något sätt har en relation till!

Jag kommer med bilder imorgon :p
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

spets.jpg


;)

Lätt missvisande eftersom min hund har svans.
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

Hahahahahaaa! :rofl: :rofl: så fiiin!

TS: Ska absolut återkomma, kanske dags att damma av tecknarkunskaperna :D.
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

haha AWW! Vad är det för ras!? ;D

jag ska också fösöka komma med bilder imorn :D
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

Är det okej om det är en teckning/målning som man har gjort tidigare ;) I så fall så har jag en bild på en tavla som jag gjorde åt min mamma i julklapp förra julen, förställer päronens tik och katt.

Färgerna stämmer inte riktigt överens med hur den ser ut i verkligheten men den får duga så länge :) Få se om jag försöker mig på att teckna av min kille.

19104040.jpg
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

Oh, hur har du gjort den?



Jag ritade lite nu i morse, använde sedan kamera för att fotografera bilden eftersom scannern inte ville fungera.
Jag tittade på en bild på min gammeltik Zala när jag ritade och målet är väl att få bilden att se ut som henne :)
dscf6811-c_37302083.jpg
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

Haha, på pricken (:D) likt!

Rolig tråd, jag blev inspirerad och resultatet blev en halvfärdig teckning på Faiza (får se om jag någonsin gör klart den, av någon anledning stannar alltid mina bilder i det här stadiet.)

27367951.jpg
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

En bild som jag påbörjade för ungefär ett år sen, som aldrig blivit klar. Vi får se om jag orkar fixa till den någon gång :p

Nikki-1.jpg


och Nikki på riktigt:
Nikki3.jpg
 
Sv: Teckna bilder på era hundar!

Jag brukar teckna parodiska bilder på Grima och hennes vardagligheter...här är tre av dom :)

Grimacartoon1copycopy.jpg




Och så Grima i ett nötskal :D

grima2copy.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 486
Senast: Saeta
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 413
Senast: mackan
·
Övr. Hund Min mamma har bestämt sig för att skaffa hund igen och vill då göra någonting fint så hon vill ta en hund från någon organisation som...
Svar
8
· Visningar
1 654
Fritid Så, nu bryter jag ut avstickaren från min symaskinstråd där jag snöat in på frihandsbroderi - i förhoppningen att det finns fler...
31 32 33
Svar
658
· Visningar
37 252
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp