Monstermom
Trådstartare
Har du inte sett hur duktig @Monstermom är på att brodera med maskinen? Det är klart hon får med texten!
Text kan det nog bli - vad det står kanske är en annan femma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte sett hur duktig @Monstermom är på att brodera med maskinen? Det är klart hon får med texten!
@Monstermom du vet att jag förväntar mig ett mästerverk också nu va?
Äh, jag kan väl byta bild om du ska vara så kinkigÖööööh... Vad jag vet är att jag redan i början av den här tråden demonstrerade min talang för hästavbildning.
Äh, jag kan väl byta bild om du ska vara så kinkig
Äh, jag kan väl byta bild om du ska vara så kinkig
Jag är väl enkel? Det borde du fixa!
Åh, jättesöta!Hjälp mig! Med eller utan "ögon"? https://instagram.com/p/727-NsuzMS/
Ja det ska ju föreställa ugglor så kanske bäst med "ögon" Svårt att hitta knappar bara, har 2 av varje sort just nu, och då är ju frågan, ska alla fyra ha lika ögon, eller ska alla ha olika?Åh, jättesöta!
Fina både med och utan, men med blir de ju små söta ugglor
Så jag röstar nog för med
Ja det ska ju föreställa ugglor så kanske bäst med "ögon" Svårt att hitta knappar bara, har 2 av varje sort just nu, och då är ju frågan, ska alla fyra ha lika ögon, eller ska alla ha olika?
Dom ska användas knapparna kommer bara vara på en sida, "finsidan" som den som hänger framåt och man antagligen kommer ha mot handen, å så har man "baksidan" mot plåtenSöta ugglor! Jag gillar också ögonen!
Men jag antar de är dekorativa bara, inte tänkta att användas som grytlappar? För jag skulle vara rädd för knapparna om jag skulle ta ut något ur ugnen tex.
Dom ska användas knapparna kommer bara vara på en sida, "finsidan" som den som hänger framåt och man antagligen kommer ha mot handen, å så har man "baksidan" mot plåten
Har strax gjort klart 4 till i annan design, dock ugglor än dessa ska man kunna stoppa i handen i
Hah! Jag har vunnit över bild-problemen!
Så @Monstermom i "rätt" tråd (det handlar ju i alla fall om sömnad... )
Första biten jag sydde, käkrem
Bild uppifrån när jag håller på att sy ihop en rem.
Jämförelse mellan hur bra lädret viker sig.
T hö. inget gjort med lädret, bara böjt runt det.
T vä. tunnat ut lädret lite i böjen, samt fuktat där och tryckt till ordentligt över vecket. Viss skillnad faktiskt.
Söm. på ut/framsidan. In/baksidan har jag ingen lust att ta kort på
Haha. Ja. En grimma ska det bli.Blir genast vansinnigt nyfiken på baksidan!
Men coolt! Fast vad är det för nåt? Nån hästpryl?