Tear Through - filler mot mörka ringar

knoppet

Trådstartare
Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen. Till den grad att jag inte vill gå utan smink bara på grund av att jag ser sjuk ut. Fram tills nyligen trodde jag att det var så det var. Det fanns inget att göra utom operation, men sedan fick jag reda på att man kan spruta in filler i de hålrum som orsakar det mörka en så kallas "Tear Through" behandling. Är det någon här som har gjort en sådan behandling?

Hur mycket fyllde ni?
Resultat?
Skulle ni göra det igen?
Hur kändes det när det fylldes?
Hur länge var ni svullna?

Jag har redan varit på två olika konsultationer och valt en klinik. Den klinik där jag ska fylla har gott rykte och jag kommer betala extra för att göra behandlingen hos deras chef som är den med mest erfarenhet och som jag hört bra om från kompisar och bekanta så där är det inga frågor. Är mest lite nervös för att något ska gå fel (kan det ju alltid hända något hur bra kliniken än är) eller att man betalar 3500 kr för något som det blir dåligt resultat på.

(Snälla, inga kommentarer om "Har du testat detta och detta mot mörka ringar?" Jag har testat ALLT. Problemet är att jag saknar underhudsfett vilket gör att ingen annan behandling än filler eller operation någonsin kommer att hjälpa.)

Jag har sett några som gjort ingreppet. På de flesta har det sett bra ut, vissa tycker jag sett lite svullna ut typ som att de sovit lite för gott ;)
Dock har jag fattat det som att de flest gör det för att minska rynkor under ögonen? Men kanske fått det om bakfoten?

Som jag förstår bör man upprepa behandlingen regelbundet så det kanske blir rätt dyrt i längden?

Jag har sett några som gjort ingreppet. På de flesta har det sett bra ut, vissa tycker jag sett lite svullna ut typ som att de sovit lite för gott ;)

Dock har jag fattat det som att de flest gör det för att minska rynkor under ögonen? Men kanske fått det om bakfoten?

Som jag förstår bör man upprepa behandlingen regelbundet så det kanske blir rätt dyrt i längden?

Behandlingen håller ca 1-2 år. Klart värt det för det är ungefär den summan jag lagt på verkningslösa ögonkrämer per år:D

Har inte hört att det är mot rynkor men låter logiskt om även rynkorna minskar!

Behandlingen håller ca 1-2 år. Klart värt det för det är ungefär den summan jag lagt på verkningslösa ögonkrämer per år:D

Har inte hört att det är mot rynkor men låter logiskt om även rynkorna minskar!

Oj, det var mkt längre än jag trodde! Jag hade gissat ett halvår eller likn! Hoppas att resultatet blir vad du hoppas på. Fillers absorberas ju som jag förstår successivt bort liksom så skulle det inte blir riktigt som du vill är det kanske ingen större katastrof heller?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 560
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 297
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 765
Senast: Jamtland
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 887
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst