Tea börjar bli bra!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Jangvik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 719
J

Jangvik

Hejsan på er! Det är jag och min flickvän med den där katten som inte alls var kelig för ett tag sen. Vi fick henne, nästan 6 månader gammal, för två veckor sen och lite till.

Nu börjar hon bli bättre! Hon kelar oftare, spinner mer och nu sover hon t.o.m i sängen!! Angelica sover nu och hon ligger brevid! Helt sanslöst :D

Ville bara skriva av lycka :D

Sv: Tea börjar bli bra!

Varulven har vaknat! Hon har nu förvandlats till ett odjur igen! :D som tur var stupade hon bredvid datorn för en stund sedan! Men nu verkar hon trivas iaf! *glad matte*

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
2 129
Senast: Catsu
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: Bison
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 299
Senast: Otherside
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 503
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Nattåget Stockholm-Kiruna...
  • 1 april 2025

Hund, Katt, Andra Djur