Sv: Tävlingstermin 2009
Tezzie82: he he, Bandy har också gått och blivit lite rund, men jag räknar iskallt med att det kommer finnas många långa kalla vinterkvällar till skrittpass framöver...
Sen har vi ju våra långritter att se fram emot också!
[För information till andra bukefalosar: Tezzie, Idahoo och jag träffades på Billingeritten och har sedan dess hållt kontakten och ridit ihop trots lite avstånd mellan oss! Jättekul! ]
Liten: Jo, Bandy kändes så oerhört fräsch efter 30 PP och hade säkert kunnat gå ut på ännu en sträcka då...! (han var helvild i vet.bes!) Målet för 2009 är även för oss att klara en CR, men har vi väl gjort det så tänker jag att man lika gärna kan
starta Tävl.klass, även om man inte går in för att tävla. Sträckan är ju lika lång som CR ofta och vart man än hamnar så är det ju kul att få en "placering" liksom... Men
tävla har jag inte tänkt att göra
Jag har nog inte tänkt att tävla någon distans alls, som jag tänker i dagsläget. Långsiktigt mål för vår del är att någon gång genomföra en 80 km - men just nu känns det ganska långt dit...!
Punkity: jamän då kollar du läget på Sämsholm, och rider Hökensås eller Billinge i år! Hökensås är Tidaholm och Billinge är Lerdala (utanför Skara). Vet inte vart du bor i VG, men de båda borde vara ganska nära i allafall...
Lycka till med hästköpet! Arab?