Tävlingsschabrak till skimmel

E

-erica-

Jag har ett problem ;), min skimmel är verkligen inte snygg i vitt schabrak. Kan man ha annan färg än vitt/creme, eller ser det helkonstigt ut? Isf vad ska jag ha för färg?

Sv: Tävlingsschabrak till skimmel

Svart läder, marinblå hjälm och kavaj ;)

När jag tävlar har jag vitt schabrak med marinblått kantband och gul paspoal (nu mias tidigare sjöhagen) det passar han i innan hade jag Marinblått schabrak. Om du inte vill ha vitt med färgat kantband tycker ja du ska köra på marinblått iom. att det matchar dej och passar bra på hästen :)

om du menar på dressyrtävling, så tycker jag helt klart vitt schabrak med marinblå kant! (eftersom du har marinblå hjälm o kavaj). Det är supersnyggt, så du får helt enkelt stå ut :devil:
Är det inte till och med så att man måste ha vitt eller creme-färgat schabrak på dressyrtävling? är inte säker..

Om du ska tävla hoppning o inte vill ha vitt så ta marinblått! ;)

få skimmla är snygga i vitt, det är inga krav på vitt schabrak.

Tycker du ska ha ett vitt schabrak med ett brett kantband eller passpoal i synlig färg. Jag har ett från Equiline med bred flätad passpoal i guld som jag tror hade passat på en skimmel. Det blir lite kontrast liksom. Har tyvär ingen bild...

Marinblått eller vitt med bred marinblå passpoal.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Avel Skimmlar har ju större risk att få tumörer/melanom/knutor. Men, ni som har bättre koll på färger och genetik än jag, är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: AbCdE
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
598
Senast: Jfrelin
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025