Tävlingsschabrak dressyr

lwt03001

Trådstartare
Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag använder mest Mias eller Equiline, tycker dom håller sig snygga länge. Inga av dom har silikongrip, som jag gärna velat testa. Tycker alla schabrak glider när man har enkelkåpa..

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 187
Senast: sweep
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Alternativ till försäkring