tävlingsresultater av USA-exporterade hästar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kandia
  • Startdatum Startdatum
K

Kandia

jag funderar hur man kan kolla om tävlingsresultater av hästar som är exporterat till USA.
Tacksam för svar.

Sv: tävlingsresultater av USA-exporterade hästar

:) Det undrar jag också! Jag exp min häst till Florida i augusti oh undrar hur man kan sök upp dom? Vet att han har tävlat för a 4v sedan med bra resultat, men vet inte hur man söker resultat.

Vet inte nya ägarens namn...:crazy:

Det beror helt på i vilket amerikanskt förbund hästen blir registrerad. Om den har USEF-medlemskap (eller dess ryttare har), är det lättare att kolla upp resultat; dock beror det helt på vilken typ av tävling det är. På lokalnivå kan det vara helt omöjligt att få tag i resultat; nationella resultat är lättare att få tag på. Jag är medlem i USEF och USDF och har tillgång till deras databaser, så skicka ett PM om du vill att jag skall se efter! :idea:

Tusen Tack för hjälpen!:)

Fick kontakt med nya ägaren via Facebook! "They really love him" skriver hon, samt att han var 3.a i sin första 140m samt 5.a i GP, jätte roligt att höra!:love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 44 hästar har dött och en person skadats i en stor brand i Ohio i USA. De flesta av hästarna stod i ett stall som snabbt blev övertänd.
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 674
Senast: Enya
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka