Tävlingsresultat?

Mia_R

Trådstartare
Om jag är spekulant på en häst, hur kontrollerar jag enklast påstådda tävlingsresultat från några år tillbaka?

Sv: Tävlingsresultat?

på ridsportsförbundets hemsida finns resultat om du går in under "tävling". sök på hästens namn om du inte har licensnr. tänk på att lokala resultat inte finns med och att klubbarna ibland slarvar med att lägga in resultat, särskilt från regionala tävlingar. lycka till!

Jag brukar söka på eniro eller nåt på hästens namn om det är "hyfsat" ovanligt. Har funkat ibland...

Om du kontaktar ridsportförbundet kan dom kolla och skriva ut resultat till dig, sist jag fick det gjort kostade det 150 kr tror jag. Funkat bra tycker jag! Det är ju oxå användbart även för oss som säljer hästar så att man kan styrka resultat.

Liknande trådar

Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 931
Senast: Editten
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
979
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI