Tävlingsmeriter i anmälan till SIF-kurs?

Roheryn

Trådstartare
Vid anmälan till kurser som anordnas av SIF, så finns ju möjlighet att lägga med bilagor av typen kopior på kursdiplom etc, om det finns förkunskapskrav på kursen. Men hur gör man med tävlingsmeriter? Där finns ju (tyvärr?!?!?) inget diplom man fått som säger att "n.n. har uppnått poängen x,x på av SIF godkänd tävling". Hur gör ni? Bara skriver ner ett gäng tävlingar och poäng, skriver den bästa, eller vad?

Sv: Tävlingsmeriter i anmälan till SIF-kurs?

Jag har skrivit mina tävlingsresultat i ett word dokument.
Datum, häst, gren, poäng uttagning och inom paretens final.
Bara de högsta poängerna per gren.

/Malin

OK, tack!

Följdfråga 1: Alla resultat över 5,0 rapporteras ju till SIF, finns det möjlighet att få veta vilka rapporterade resultat ett visst ekipage har?

Följdfråga 2: Finns det någon tidsgräns för hur länge kvalpoäng är giltiga? Tänker då både på kval till A- och B-klass, och på de krav på tävlingsmeriter som finns för t.ex. domarutbildningen.

Sina "inrapporterade" poäng får man hålla reda på själv. I den mån det går kan du ju kolla i gamal tävlingsresultat på SIFs hemsida, men det finns ju inte sparat ör så väldigt länge tillbaka.
Tror inte det är något bäst-före-datum på kvalpoäng, men maila Utbildningsutskottet och fråga! :)

/Malin

OK, tack! Jag var mest nyfiken på inrapporterade resultat med en häst som jag tävlade för 8-10 år sedan... Årets tävlingsresultat har jag bättre koll på (och de är de bästa med nuvarande häst, så det räcker ju...).

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 639
Senast: Hedinn
·
Tjatter Så, på allmän begäran är den nu - såklart! - här! Årets upplagda av Secret Santa! :banana: Precis som vanligt finns ett gäng regler, läs...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
39 979
Senast: Snurrfian
·
S
Islandshäst Allt fler blir irriterade på de otroliga registreringkostnader (8750 kr!!!) :confused: som SIF lägger på att regga en islandshäst efter...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
29 667
Senast: Blossi
·
Trav Angående transporter av djur 071113 kl 15.14 Det har tillkommit en del bestämmelser från EU för att få transportera djur i en...
2
Svar
23
· Visningar
2 311
Senast: Mehl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka