tävlingslicens

Milosari

Trådstartare
ni som sökt tävlingslicens, hur lång tid tog det innan ni fick den? måste man ha licensen i handen innan man kan anmäla till tävling?

Sv: tävlingslicens

Licensnumret ska ju uppges vid anmälan till tävling, så du behöver nog ha den i handen innan du anmäler.

Vet dock inte hur lång tid det tar innan man får den...

Ska ni tävla? :)

Licensnumret ska ju uppges vid anmälan till tävling, så du behöver nog ha den i handen innan du anmäler.

Vet dock inte hur lång tid det tar innan man får den...

Ska ni tävla? :)

Kan man inte göra som på hästtävlingar när man inte fått licensen än, skriva interim och visa kvittot på inbetalningen?

Fast nu såg jag på skk:s sida att det står: "OBS! Du behöver ha licensnumret när du anmäler till tävling/prov."

Senast ändrad:

det var meningen att vi skulle vara med på DM, men med tiden det tar att få tävlingslicensen, + att man ska anmäla tre veckor innan kan vi nog glömma det :(. pratade med en tjej och hon hade fått vänta flera veckor på licensen...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 613
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 455
Senast: tanten
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
776
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Tvillingar!?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur