Tävlingskavaj

C

CCorneliaa

Hej!
Jag var och tävlade dressyr för någon månad sedan. Hade då ingen kavaj och mamma tyckte det var bäst med en lite längre kavaj som ser mer dressyrinriktad ut.
Men nu vill jag ju tävla hoppning också, blir jag helt utskrattad? :confused: :)
Ska se om jag hittar bild på den.

Har iof en kortare kritstrecksrandig kavaj som är lite för liten, tror ni det ser bättre ut än en dressyrkavaj? :idea:

Är i grund och botten en dressyrryttare men tyckte att det var ooootroligt tråkigt att tävla i det.

Sv: Tävlingskavaj

Köp en "vanlig" kavaj så är det nog inga problem :)

hur lång är den? tror knappast du blir utskrattad.. isf, skratta tillbaka :)

kan vi inte få se bild på den? jag har också ganska så lång kavaj, den hoppar jag i.. :)

Ska se om jag kan hitta bild på den!
Blir det en ny hoppkavaj, då blir det en fin kortskuren beige eller rutig! :love::)

Rider med samma sorts kavaj vilken gren jag än tävlar i (Euro-star eller Equiline).

Jag har just nu en Pikure - helt okej, inann hade jag en kingsland.

Funderar på att byta "tävlings klädsel" till brunt - men först måste jag bli rik. :p

så här ser min kavaj ut:
7B6B1D67B8-D6FC-43E4-B490-D288526CE.jpg

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Nova123
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar