Tävlingskalender 2009

H

hallonsylt

Hej!! jag undrar om det finns något sistadatum som föreningar måste lämna in önskemål om att arrangera nrha/srha Aqha/sqha tävlingar år 2009??
Mvh en som ser fram emot nästa tävlingssäsong väldigt mycket eftersom hela denna gick åt fanders.

Sv: Tävlingskalender 2009

Hej där Hallonsylt, de enda datum man måste rätta sig efter är AQH/APHA/NRHAs 90 dagars regel för tävlingsansökningar.

Men flera arrangörer har redan börjat sätta datum för nästa år.
se bla sqhas hemsida:)
En del datum har jag plitat ner och resterande kommer inom kort på srhas hemsida:

DQHA Bremen (Tyskland) 20-22 Februari
NRHA European Futurity (Italien) 9-15 Mars
SQHA April Show 9-12 April
SRHA Spring Break 24-26 April
Bökeberg Challenge 21-24 Maj
NQHA Norway Open 5-7 Juni
DQHA Western Experience (Tyskland)11-14 Juni
?Troligtvis High Chaparall 26-28 Juni
NRHA EM på Bökeberg 9-12 juli
SQHA Nationals 6-9 Augusti
ECQHA Quarter EM (Tyskland) 15-23 Augusti
?PHCG Paint EM (Tyskland) 17-20 September
?Mallorca Western Festival (Spanien) 19-20 September
SQHA Harvest 8-11 Oktober
Bökeberg Halloween 30 okt-1 Nov

Ja det var lite smått och gott så här långt:d
/Monica

Tack så mycket!!! Du är en riktig pärla!!!
Jag visste väl att jag kunde lita på dig:laugh::bow::banana:

med tanke på förra årets önskemål är det ju jättebra att springbreak och aprilshow inte ligger på samma helg i år.
Jag tycker det ser ut att vara en bra planering så här långt,så nu behöver jag bara en häst att tävla..

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 388
Senast: Mkb
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 084
Senast: valpköpare
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 786
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 142
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka