Tävlingsdebut spikad

Sv: Tävlingsdebut spikad

Helt off-topic: Grattis till nyblivna mostern! :bump: :D

Cämz skrev:
Aha!
Det var ju lite tråkigt! Inga snälla föräldrar som kör då! :angel:
Alltid lite extra krångel ju om man ska transportera både häst och vagn! Det tar ju lite plats!

Nä, de bor inte här.

Aha!:crazy:
Då får du ju ta körkort! hehe :D
Hur tar du dig till Mörarp då? Buss eller?

Åhh..nästan så man blir lite sugen på att ställa upp...har ju hästen i "närheten" ändå.
..vi får väl se om vi dyker upp!?!:d :D

Hur är de med licens osv?...grönt kort är det enda jag har då jag inte tävlat på ett bra tag.

Andra regler?!?!

Och var exakt går slalomkörning ut på???

Betalar du? ;)

Tar tåget, sedan cyklar jag från stationen.

Du frågar fel person! Jag har ingen aning om hur petiga de är och vad grenen går ut på! Gissar på att det är att köra mellan olika portar, på tid och utan att välta ner bollarna från konerna. De har en klass för kuskar som aldrig startat innan - och det är jag.

Jag vill också tävla. Kommer aldrig få råd att köpa shettis känns det som. Snacka om abstinens :crazy: Men men håll tummarna att jag kan vara igång till nästa sommar. :) Och lycka till för er på tävlingen och hoppas att det löser sig med allt.

Så vitt jag har förstått så är det "vanlig" precitionskörning-dom har bara valt att kalla det Slalomcupen!

Liknande trådar

Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 371
Senast: Ingela_S
·
Körning Som det står i rubriken, hur bär man sig åt för att börja tävla i körning? Jag har ett russto på 13 år som har tävlat trav sedan...
Svar
16
· Visningar
1 317
Körning Tjo! Detta är en tråd för dom som kanske vill börja tävla lite framtiden! Här kan dom som vet något om tävlingar och tävlar själv...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 244
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18