tävlingsbyxor

R

restless

e det ok o tävla i löpartajts? e surersköna o rida i o ser ju nästan exakt ut som distansbrallor...:) borde väl va ok,eller??:confused:

Sv: tävlingsbyxor

Det borde väl vara ok? Kan man rida i hemmasydda så varför inte i löpartights..
Är det inte söm på insidan av benet på dom?

tackar! :bow: nä,jag hitta ett par där sömmen sitter typ på knäet istället:)

Jag tänkte prova det i alla fall. Tror inte att någon ser någon riktig skillnad och fick tipset från en annan distansare så det går nog.

jag har haft ett par svarta löpar brallor från n*line och ridit/ tävlat i och inte hört ett knyst, dock så sydde jag ganska snabbt på fleece i rumpa och knä..
nackdelen är väl att de håller 10ggr sämre än distansridbyxorna...

var hitta ni brallor utan söm på insidan??märken o modeller? butik att shoppa i?

Liknande trådar

Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 705
Senast: ameo
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 507
Senast: hastflicka
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
699
Senast: Miingla
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår