tävlingar

G

girl_tea

Hej hej.. är det någon mer än jag som längtar till sommar å tävlingar?? härliga tider D!..:banana:

Sv: tävlingar

JAG! träningen går så himla bra nu så nu vill jag ut på tävlingsbanorna igen! men med lite mer träning över vintern så kommer ju hästen vara ännu bättre än vad han är nu... ;)

JAG LÄNGTAR SOM TUSAN!!! :banana:

både att titta på, och kanske vara med och delta i några klasser.

jag!

är tävlingsnarkoman :angel:
skulle kunna tävla varje helg i olika dicipliner då jag tycker det är kul att rida på nya platser, putsa hästarna extra noga osv :D

Jag längtar också över att få komma ut igen. Var ju bara en vecka sedan sist..men det är roligt :D
Har en ny häst som jag nu rider till/omskolar/tränar och det ska bli riktigt intressant och se hur han kommer utvecklas. Fortsätter han som han gör nu så ska det nog gå bra :D

Jag jag jag!!! :banana::bump::banana::bump:

Jag satt idag och kollade prel. kalendern från SQHA.. och markerade typ nio shower... Wohoo!!
Sen att komma iväg på alla är en annan femma..:D

Men jag längtar.. Och hoppas att jag har min nya sadel då.. För då är det extra kul.. Och att hästen är färsch förstås!

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Ketrawzc
·
Träning Hej! Hur länge är det lämpligt att ha en häst på balansplattor? Hästen är mycket van balansplattor. Har trappat upp med tiden.
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka