Tävlingar..

cress

Trådstartare
Sitter och kollar på tävlingar.. jag blir så sugen på att komma ut på tävlings banan.. Jag funderar på alla km som går i sommar.. Får man anmäla sig till Km trots att man inte är medlem i just den klubben?

Sv: Tävlingar..

Ja, det brukar man få. Har aldrig sett att man inte skulle få det! Dessutom står det i proppen om tävlingen är öppen för andra föreningar. Så det är ju bara att kolla upp :)

Som sagt det brukar stå att om tävlingen är öppen för andra föreningar.

Jag har faktiskt varit med om att en förening haft så att andra än medlemmar inte får vara med...

Min klubb (Gyda) har ett KM som endast Gyda-medlemmar får delta i. Fast det är mer en serietävling.

Själv red jag Mökkurs KM i Oktober. Man kan ju såklart inte bli klubb-mästare i en annan klubb men man kan ju vinna ändå :)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Varför inte planera vilka tävlingar du vill hålla koll på nästa år nu när 2023 går mot sitt slut? Här får du hjälp med en lista över...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka