Tävlingar i Western ridning

S

sassan

Var är dom bästa tävlingarna i Western ridning? :)Skulle vara så kul att åka och se en, även om det blir nästa sommar!:)

Sv: Tävlingar i Western ridning

Bästa o bästa. Vill du ha med de bästa ryttarna eller bästa runtikring aktivitet för publiken , störst, finaste arenan, bästa arrangemanget eller? Ranch team ch, Axvalla, Hjo ko osv. Spring brake. spring slide ,you name it . Kolla wras hemsida o håll kollen i lucky rider hästfocus osv. Du hittar säkert nån som du kan åka o kolla på.

Sv: Tävlingar i Western ridning

VM hålls i USA, Kentucky. samma vecka som dressyr om jag minns rätt. :)

där är nog många av de bästa ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med...
2
Svar
27
· Visningar
408
Senast: MML
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Dressyr Som en avknoppning av ”förändring i domarkåren” som var en avknoppning av ”Helgstrand Dressage dokumentären” 😎 Hur behöver tränarna...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 634
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter